< Böngészés > Főoldal / Közélet / Blog article: Lehet, hogy már évek óta nem Vajna irányította a TV2-t

| Mobile | RSS

Lehet, hogy már évek óta nem Vajna irányította a TV2-t

2019. április 16. | hozzászólás | Közélet
orbanteltetik
zed

szerző:zed

Már 2016-ban 20 milliárd forintot fizetett ki előlegként a TV2-re egy 60 éves cinkotai asszony cége, derítette ki a G7.hu. Az előtte alig néhány milliós vagyonnal rendelkező, egy családi házba bejegyzett BusinessHelp Kft. kölcsönből fizette ki a pénzt, az egész céget pedig később eladták Fári Ádámnak, Fári a G7 értesülései szerint annak a Vida Józsefnek a jobbkeze, aki hétfőn hivatalosan is bejelentkezett a tévéért. Kapcsolódó

Mészáros Lőrinc bizalmasáé, Vida Józsefé lehet a TV2 médiacsoport

Mészáros Lőrinc bizalmasáé, Vida Józsefé lehet a TV2 médiacsoport

Vida takarékszövetkezete hitelezett Mészárosnak, és Spéder Zoltán félreállítása óta övé az FHB bank is. Az ő cégéé lenne a TV2 mind a 14 csatornája.

Bár a 20 milliárd előleget letevő cég hivatalosan nem volt a TV2 tulajdonosa, nem kizárt, hogy volt beleszólása a tévé működésébe, 

tehát lehetséges, hogy már évek óta nem Andy Vajna irányította a TV2-t.

Erre utal az is, hogy Mészáros Lőrinc üzleti köre már Vajna halála után négy nappal átvette a tévét, ami nem lett volna lehetséges, ha már nem lett volna eleve tulajdonosi joguk.

fecsego.eu/index

Leave a Reply 75 megnézve, 1 alkalommal mai nap |